28 maj 2010

Vart far tiden???




Det känns helt tydligt som om jag inte hinner med över huvudtaget!!

Senast jag skrev här fanns det snö på marken och inte något litet med snö...

Idag, nu i skrivandets stund, skiner solen ute, det är litet svalt och kyligt, men ingen snö iallafall.

Flickorna har just precis åkt till deras pappa för veckolsutet och här är tyst och tomt hemma. Fyra hundar ligger och snarkar i varsitt hörn...
Jag har litet beslutsångest över vad jag skall göra. Jag BORDE söka hem en massa "hag-material" som jag borde sökt hem för LÄNGE SEN - Jag BORDE gå utoch städa stallet, Jag BORDE städa här inne, jag BORDE tömma en hylla som skall flytta ut från vårt hushåll, Jag BORDE kasta hundarna i bilen och köra nånstans för att släppa dem och springa ordentligt... Jag BORDE dessutom inte vaka allt för länge ikväll då jag imorn skall vara på jobb kl.7.00, pigg och fräsh då vi har "De anhörigas dag" och det kommer en massa anhöriga på besök. Det är så mycket man BORDE... :)

Jag har i år fått "äran" att designa och fixa inbjudningskorten till denna dag. Jag som tycker om att greja med sådant - gjorde det med nöje!

Så här såg bilden ut på inbjudningskortet.



Jag förstår mej inte alls på denna blogg... Hur jag än fösöker sätta in bilder EFTER texten - så pomppar den ändå ALLTID framför all text, så borde man alltså BÖRJA med att lägga in alla de bilder du vill ha - och SEN först skriva texten??? Nån som kan hjälpa mej med detta??

Idag har jag dessutom fått ett nytt tangentbord till min dator - men till min otur så fungerar juinte mellanslagstangenten som den ska, utan fastnar endera nere eller så kommer det inget mellanslag över huvudtaget... Men med mindre våld får man den att fungera... :)

Det är inte bara flickorna som har åkt till sin pappa idag... Även Tony har varit efter sin hund... Lucaz stannade ju kvar här hos oss då T flyttade ut.


Jag måste ärligt säga att Lucke är mej mycket kär! Jag tycker så mycket om honom...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar