22 juni 2010

- KONFIRMATION -


Det är absolut ingen enkel match det här med konfirmation!
En massa ordnas och fixas åt alla håll och kanter...
Men NU är det över - och det är väl nåt år tills nästa gång!

Vi var "smarta" och tog litet bilder genast på morgonen före hela rumban började - för annars skulle det väl ha blivit ogjort... :)

Ett STORT TACK vill jag rikta till mina döttrar, min systers familj, mina föräldrar, till Minna, men speciellt till Jontte för ALL hjälp!!!



























































































Hela vårt kök är fullt med fina fina rosor... :)
















































Jessica överraskade mig igår med denna present... :)






















Ha det bra allihop!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar