25 juni 2010

Min armade rygg...


Ja, de va den trevliga dagen det... Midsommaraftons morgon och ryggen håller på att ta kål på mej... Jag som typ aldrig har haft problem med ryggen har nu haft sjuk rygg några dagar. Att vara på jobb de senaste dagarna och gjort tunga lyft där har satt tårar i mina ögon emellanåt...

MEN

Eftersom vi har nu flere som är sjukskrivna från mitt arbete just på grund av rygg-problem så kände jag att jag nog inte kunde vara bora heller ÄVEN fast det varit ett väldigt arbetsamt och smärtsamt projekt att ta sig upp från sängen om mornarna, klä på sig etc...


nu tror jag att jag går ut till stallet - söker upp världens bästa MSM-liniment och drogar ner hela min rygg för SÅHÄR kan jag INTE ha det. 

Jag är inte den som "pirrar" för minsta lilla - men denna värk e nog nåt förskräckligt...

OCH

just idag borde jag dessutom försöka fara och slå gräs åt hästarna oxo å gräset är slut här hemma. Det är upp till skoarn varför inte Lill-Babs och Muschan än heller är på bete. I början pånästa vecka torde skoaren kunna komma.


Nu äter vimorgonmål - klämmer i oss en hg med värkmeducin - smörjer ryggen med MSM så att ryggen brinner och SEN börjar vi jobba!  :)

Ha det bra mina vänner!

OCH

Tänk positivt!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar