06 juni 2010

Vad händer???



Det är nåt konstigt som försidgår i mig. Jag har plötsligt fått ett stort och kraftigt behov av att gå igenom "gamla tider", lyssna på musik jag/vi lyssnade på "förr", och tänka på vänner jag umgicks med för många år sedan.

Den av er som är vän med mig på Facebook har säkert  märkt alla dessa otaliga "you tube låtar" jag lagt in...

Tänk förrästen hur man kan förknippa vissa låtar med speciella personer!!!

Just nu sitter jag och lyssnar på KIRKA (tro det eller ej)... Han har några väldigt fina engelska låtar som jag har vackra minnen av tillsammans med en kär vän. Varje gång jag lyssnar till dessa låtar minns jag den tiden som igår - saknar den!

In my dreams är absolut min favorit - men även YOU är en sådan. Dessa två har sjungits för mig otaliga gånger i solnedgången... :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar