09 juli 2010

Igår kväll...


Blev jag glatt överraskad! Jag har varit vän en tid på Facebook med en gammal pojkvän jag hade i yrkkis 1991!! Jag såg honom kanske senast öööh  typ för 8 år sedan kanske och igår startade han chatt med mej!

Intressant och roligt att få veta hur han har det nuförtiden, var han lever, med vad han jobbar och om barn, familj etc...

Det a faktiskt riktigt SKOJ!

Ikväll har jag varit på jobb - svettigt bara värre!!
Då jag kom hem va gräsmattan klippt och trimmat lite här och där!!! TUSEN TACK, det är MYCKET uppskattat !!!!!!!

Men NI, imorn är det skift 7-15 och sen är det S E M E S T E R i 4 långa veckor!!!

Skulle vilja riva ner hundburen jag har i vardagsrummet - men kan inte göra det förrän jag har råd till laminat till golvet... SUCK! Skulle ha varit roligt att fixa det nu - men får ta det sen nångång...

Attans myggor säger jag bara!! Man lägger ner sig i sängen om kvällarna - släcker lampan... ligger en stund... sen börjar det.... myggan hörs... men var??? MÅSTE hitta den och dänga den FÖRRÄN jag kan sova!!! Eländes elände!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar