01 november 2011

Byta kön? :)


Ja, efter 1 år och 8 månaders strul med min hormonspiral så plockades den ut i fredags...
Det visade sig att det inte har legat på plats över huvudtaget...
Inte undra på att det har krånglat...



Jag har ju haft sådana förut - och varit MER än nöjd - men det här har varit en ren cirkus må jag då bara säga... Nu skall jag vara utan spiral i ca 3 månader och sen sätta in en ny...

OTALIGA gånger har jag nog haft i tankarna att "kniven-på-och-bort-med-alltihop",
men inte har nu det heller blivit av...

Så nu skall Hanna käka Yasmin tillfälligt i några månader - hah - DET skall bli intressant...
Få se hur trevlig eller mindre trevlig jag kommer att bli...
Var ju typ ett "monster" då jag sist åt p-piller... Nå, de e ju närmare 20 år sen... :)



En kompis sa redan: - Du kan ju höra av dej sen då du ha avslutat dem... :)

Kan inget annat säga än att - borde man ha blivit en man?
Dom tyx ju ha det BETYDLIGT lättare än vi... ;)
Ha en bra dag mina vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar