22 juli 2012

Att ha huvudvärk...

Idag hade jag ingen bra start på dagen precis... Jo, jag vaknade kl. 7, pigg som en mört, inga symtom, men slappade vidare i sängen och somnade förstås om - vilken jag inte borde ha gjort för då jag vaknade nästa gång vaknade jag till en dundrande huvudvärk...


Jag brukar i normala fall få migränanfall när jag har "de-där-ni-vet" dagarna och då håller det i sig i 3 dagar... Jag har sprungit hos läkare och provat en massa olika meduciner - men inget tyx hjälpa. Nu har jag fått "domen" - Du får bara lära dig att leva med detta - av läkaren, vilket ju INTE kändes så bra precis.

Idag är det min sista semesterdag. Imorn börjar jobbet igen. För denna dag hade jag ju planerat en hel massa jag skulle vilja pynja med, men ser lite dåligt ut. Nå får ta det i den takt det går.

Bara inte denna huvudvärk övergår till migrän - så e jag glad...



Men ni andra - ni skall ha en FIN FIN dag, solen skiner där ute! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar