17 juli 2012

Har suttit och skrattat!!!

Nej men huhhu! Har suttit och läst igenom HELA min blogg...  Det är ju så länge sen jag ens skrev nåt hit och nu när jag suttit och läst igenom allt gammalt - flere ÅR gamla saker så har jag fått en massa "Hur-i-hela-fridens-namn-kunde-jag-tycka/känna/reagera-sådär???"

VILKET

för mej nu då betyder att jag har ändrat som människa och/eller ändrat mitt tankesätt.

T.EX

Läste i många gamla inlägg att jag kände mej ensam... Och fast jag en del ställen inte skrivit ut det rakt-på-sak så lyste det ju helt klart mellan raderna.



eftersom jag numera inte känner mej ensam - och livet i stort sätt ändå inte har förändrats, så tror jag bara att jag kanske är mera DU/VI/JAG med mej själv och inte har behov av att hela tiden ha folk runt omkring mej.

ELLER

Så har jag blivit så mycket äldre under 2 år att jag bara NJUTER av att det är tyst och stilla runt omkring mej... :)

HUR SOM HELST

så har jag också hittat en massa saker jag suttit och skrattat helt skujt mycket åt.

FÖR

Det verkar ju helt tydligt som om jag t.ex. helt desperat försökt söka kärlek... Tur har jag kommit över den fasen... :) Mår betydligt bättre så här!

Kanske jag skulle kunna hitta tid igen att börja blogga lite oftare - vem vet. Ja, bloggar gör jag ju, men det är ett annat ställe och bör läsas endast av sådana som har samma tankesätt/uppfattningar/gåvor/upplevelser om vissa saker som jag har inom det "ämnet".


Puss till er alla!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar