24 januari 2015

små kronor


Nu är det minsann spännande tider på gångs. Hade nog inte trott att jag skulle behöva ta fram
 virknålen och försöka knåpa ihop till nåt som heter kronor, men så blev det iallafall.
Jag har tror jag inte virkat sen lågstadiet (?!?) och det e ju öö typ 28 år sen jag
gick ut lågstadiet, har inget minne av att vi skulle ha virkat i högstadiet.
Och dessutom har jag nog aldrig varit nån höjdare på det heller.

Vad dessa skall användas till kommer ni att få veta i ett senare skede. ;)

Jag gjorde två, men den ena slängde jag... Den andra är med här.
De tre övriga har svärmor varit snäll och fixat till. TUSEN TACK för det :)

Igår kväll stärkte jag dem (först gången i mitt liv jag gjort nåt sånt),
men de blev just så som jag ville ha dem.


Vilken tror ni att jag har gjort?



2 kommentarer: