01 mars 2016

Alltid samma problem!


Här har det visst varit blogg-torka.
Dagarna går med fart och jag hinner liksom inte riktigt med alltid känns det som.

Jag vill dessutom säga TACK! Jag får en massa fina kommentarer, e-post och sms över
bilder jag lägger ut och det glädjer mej såå! Tusen tack för alla fina ord!

Satt precis och tänkte på att jag har ALLTID samma problem då jag skall lägga bilder här på bloggen...
Att kunna bestämma sig vilka bilder som är bäst liksom. Det finns oftast så många olika bilder som jag tycker om på så många olika sätt.

Samma problem hade jag idag. Med stor möda har jag iallafall fått antalet LITE mindre än vad jag först hade tänkt. Låt mej få presentera lilla Kung August, 10 dagar gammal.

Han var absolut en av de lugnaste killarna jag har mött. Bara nöjd hela tiden...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar